تولید کننده تابلوهای سنکرون | دیزل ژنراتور

تولید کننده تابلوهای سنکرون | دیزل ژنراتور

تولید کننده تابلوهای سنکرون | دیزل ژنراتور
  • 24 اسفند 1401
  • 0 نظر

تابلو کنترل سنکرون چیست؟

تابلو کنترل سنکرون وظیفه کنترل و هماهنگی بین یک یا چند دیزل ژنراتور با هم و یا برق شهر را در حالت های مختلف کارکردی دارد.
تابلو کنترل با توجه به کارکرد به سه گروه تابلو کنترل دستی (Manual) ، تابلو کنترل اتوماتیک (Emergency) ، تابلو کنترل پارالل (Synchronize) طبقه بندی میشود.

تابلو پارالل (Synchronize) :

تابلو پارالل یا سنکرون قابلیت اتصال دو یا چند منبع تولید برق (دیزل ژنراتور) به یکدیگر و یا با برق شهر را دارد. در این حالت امکان تقسیم بار بین دیزل ژنراتور ها برای انعطاف پذیری بیشتر مجموعه وجود دارد. این تابلو امکان استفاده از Soft transfer (برگشت برق بدون قطعی) را به شما میدهد.

نکاتی که در هر تابلو کنترل باید به آن توجه شود

1. کیفیت هر تابلو در وهله اول به کیفیت قطعات آن وابسته است. استفاده از قطعات نامرغوب ممکن است موجب بروز خسارت های جبران ناپذیری بر دیزل ژنراتور و مجموعه شما شود.

برندهای معتبر در زمینه کنترلرها

Datakom ترکیه ، DeepSea انگلستان و ComAp چک و در زمینه قطعات قدرت شامل Schneider فرانسه ،ABB ایتالیا ،Muller و زیمنس آلمان است.
• شرکت پایور دیزل تابلو های خود را با استفاده از برندهای فوق با یک سال ضمانت عرضه می نماید.

2. با توجه به حساسیت قطعات الکترونیکی مقاومت به نفوذ گرد و غبار و آب از دیگر نکات مهم در پروسه ساخت تابلو کنترل است. اهمیت این مسئله سبب تعریف استاندارد IP جهت تابلو های کنترل شده است. حداکثر دقت در پروسه ساخت باکس تابلو کنترل، استفاه از گلندهای ویژه، نصب نوار دور درب تابلو کنترل، حداقل پیش شرطهای لازم جهت رسیدن به استاندارد مناسب در این زمینه است.

طراحی، ساخت و نصب تابوهای سنکرون (پارالل) سکوهای فراساحل فاز 14 پارس جنوبی به سفارش شرکت نفت و گاز پارس یکی از افتخارات این شرکت به عنوان اولین وندور داخلی صنایع نفت و گاز در این زمینه میباشد. همچنین این شرکت افتخار تامین دیزل ژنراتورهای سکوی فراساحل فاز 18 و 19 به همراه تابلو سنکرون مربوطه جهت شرکت تاسیسات دریایی(نیلسان کیش) را نیز در کار خود داشته است.

شرکت پایور دیزل آسیا با استفاده از توانمندی های زیر ساختی و وجود دانش فنی با تجربه آماده طراحی، ساخت و راه اندازی انواع تابلوهای سنکرون (پارالل) طبق نیاز کارفرمایان در اقصی نقاط ایران میباشد.

نظر شما

اولین نفری باشید که برای "تولید کننده تابلوهای سنکرون | دیزل ژنراتور" نظر ثبت میکند.

تمامی حقوق برای این وب سایت محفوظ می باشد